Nad rámec spotřebitelských práv garantovaných zákonnou zárukou a v souladu s podmínkami uvedenými na webových stránkách https://www.mi.com/global/service/warranty je všem spotřebitelům na území Česká republika („spotřebitel“) poskytována následující dobrovolná, doplňková a bezplatná komerční záruka. Komerční záruku nabízí společnost Xiaomi Technology Netherlands B.V. se sídlem na adrese Prinses Beatrixlaan 582, The Hague 2595BM, Nizozemsko.
Rozsah
Spotřebitelé, kteří si v období od 15. října 2020 do 14. ledna 2022 na území Česká republika („území“) zakoupí zařízení Xiaomi Mi 10T nebo Mi 10T Pro („produkt“) prostřednictvím libovolné oficiální (online nebo offline) prodejní cesty společnosti Xiaomi a na daném území chytrý telefon aktivují, získají nárok na jednu (1) bezplatnou opravu v místním servisním středisku společnosti Xiaomi během prvních šesti (6) měsíců od zakoupení, a to v případě neúmyslného poškození obrazovky výše zmíněných produktů spotřebitelem (tj. například neúmyslným pádem produktu) nebo v případě závady.
Taková oprava obrazovky bude provedena zcela bezplatně a v případě potřeby bude zahrnovat rovněž bezplatnou výměnu obrazovky.
Aby spotřebitelé mohli této komerční záruky využít, musí kontaktovat zákaznickou podporu společnosti Xiaomi. Spotřebitelé mohou být požádání o předložení faktury nebo dodacího listu.
Výjimky
Tato komerční záruka se nevztahuje na následující případy:
- poškození obrazovky způsobené úmyslně nebo hrubou nedbalostí,
- poškození pouze na povrchu obrazovky, jako jsou například škrábance nebo jiná estetická poškození obrazovky,
- poškození způsobená malwarem, neautorizovaným softwarem nebo aplikacemi třetích stran, které spotřebitel použije.
Komerční záruka dále neplatí v následujících případech:
- spotřebitel nepředloží fakturu nebo dodací list,
- sériové číslo nebo číslo IMEI bylo poškozeno, bylo odstraněno nebo s ním bylo manipulováno,
- produkt je padělaný a nebyl vyroben společností Xiaomi,
- závada vznikla při nezamýšleném použití produktu nebo při jeho použití v rozporu s pokyny, příručkami nebo doporučeními společnosti Xioami či prodejce,
- závada vznikla v důsledku neschválených oprav / úprav provedených uživatelem nebo používání neschválených či neoriginálních náhradních dílů, softwaru nebo součástí.
Tato komerční záruka se nevztahuje na produkty, které musí být kvůli poškození nebo úpravám obrazovky vyměněny za nový produkt. Taková výměna se řídí standardní zákonnou zárukou.
Žádné ustanovení této komerční záruky neomezuje řádná zákonná spotřebitelská práva.