Rádi bychom Vám nabídli tipy, jak snadno a rychle projít procesem reklamace zboží.
Druh zboží
Zboží řadíme do dvou kategorií a to veškeré příslušenství a mobilní telefony s tablety.
Mobilní telefony a tablety:
1) Pro rychlejší vyřízení reklamace, můžete odeslat Váš mobilní telefon s fakturou a naším reklamačním protokolem (ke stažení na konci stránky) přímo na autorizovaný servis.
2) Reklamaci můžete také zaslat k nám na reklamační oddělení s fakturou a naším reklamačním protokolem (ke stažení na konci stránky), kde reklamaci zpracujeme a odešleme mobilní telefon na autorizovaný servis za Vás.
Reklamace příslušenství, které bylo součástí balení u mobilního telefonu nebo u tabletu, je nutné zaslat na naší adresu vč. mobilního telefonu či tabletu. Autorizovaný servis zjišťuje, zda není příčinou vady i mobilní telefon, kde může docházet ke zkratu či jinému problému.
Samotné příslušenství:
Reklamaci veškerého příslušenství zakoupené samostatně (baterie, sluchátka, kryty, obaly a další příslušenství, které nebylo součástí balení mobilního telefonu nebo tabletu) odešlete s fakturou a naším reklamačním protokolem (ke stažení na konci stránky) na naše reklamační oddělení.
Důležité informace
Zboží před odesláním na reklamaci vždy očistěte. Pokud reklamované zboží nebude čisté, může být naúčtován poplatek za očištění až do výše 100Kč nebo bude zboží vráceno zpět bez reklamace.
K reklamovanému zboží vždy přikládejte vyplněný reklamační protokol, který najdete na konci stránky, a fakturu, kterou jste od nás dostali na email.
Na reklamaci zasílejte samotné zařízení bez SIM karty a příslušenství, které není předmětem reklamace.
Autorizovaný servis neručí za zachování uživatelských dat, individuálních nastavení zákazníka a vyhrazuje si právo vrátit přístroj v původním továrním nastavení.
Reklamační adresy
Naše adresa:
Reklamační oddělení
F-communication s.r.o
Husovo náměstí 147
Horažďovice
341 01
Je možné také zasílat pomocí Zásilkovny na výdejní místo "F-mobil Husovo náměstí Horažďovice"
Kontakt
Soubory ke stažení