1. Kdo může získat HUAWEI CARES?
HUAWEI CARES mohou obdržet pouze zákazníci, kteří od 10.7. 2019 do 31.7.2019 zakoupili modely Huawei P30, P30 Pro a P30 lite a zaregistrovali je dle postupu přes aplikaci HiCare.
2. Jaké benefity HUAWEI CARES nabízí?
HUAWEI CARES: Po dobu platnosti (1 rok/365 dní od registrace služby) získáváte zdarma jednu výměnu displeje a/nebo zadního krytu vašeho zařízení, v případě jakéhokoliv náhodného poškození. Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů. Když budete potřebovat vyměnit displej v rámci HUAWEI CARES, můžete zůstat v pohodlí
domova a využít služeb kurýra, který u Vás telefon vyzvedne a po opravě doveze nazpět. Pro objednání je kurýra je třeba kontaktovat Huawei Infolinku na telefonním čísle: 239 018 465.
3. Zakoupil/a jsem Huawei P30/P30 Pro v březnu/dubnu a aktivoval/a jsem si 90denní Premium servis. Mohu se nyní registrovat znovu a získat roční Huawei Cares?
Tato akce je určena pouze pro zákazníky, kteří zakoupí nový Huawei P30, P30 Pro nebo P30 lite mezi 10.7. a 31.7.2019
4. Ve které zemi mohu HUAWEI CARES získat a uplatnit?
Oblast působnosti je omezena na tyto země: Rakousko, Bosna a Hercegovina, Chorvatsko, Česká republika, Estonsko, Finsko, Maďarsko, Litva, Lotyšsko, Norsko, Polsko, Rumunsko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Švédsko, Turecko, Ukrajina
5. Co musím splňovat, abych se mohl akce zúčastnit?
Pro obdržení služby HUAWEI CARES je třeba splňovat následující:
a. Zakoupit model P30/ P30 Pro/ P30 lite mezi 10.7. a 31.7.2019
b. V aplikaci HiCare se zaregistrovat do služby HUAWEI CARES
c. Pro jedno zařízení je možno registrovat se jen jednou
6. Jak HUAWEI CARES zaregistrovat?
a. Otevřete aplikaci HiCare na svém zařízení. Aplikace by měla být předinstalovaná, pokudnení, můžete si její nejnovější verzi stáhnout v Obchodě play.
b. Najděte banner k registraci k HUAWEI CARES. (bannery se střídají a můžete jimi listovat.)
c. Klikněte na banner k registraci, můžete být vyzvání k aktualizaci na nejnovější verzi, prosím proveďte aktualizaci.
d. Následně se prosím v nové verzi HiCare přihlašte k účtu a klikněte na tlačítko “Klikněte zde” pro získání ročního záruky na rozbití displeje HUAWEI CARES
7. Kdy mi začne platit služba HUAWEI CARES? Kde si to mohu zkontrolovat?
Začátek záruky se počítá ode dne, kdy zákazník zaregistruje zařízení v HUAWEI CARES přes aplikaci HiCare. Registrace musí proběhnout mezi 10.7. a 31.7. 2019. HUAWEI CARES bude aktivní do 7 dnů od registrace, potom lze záruku zkontrolovat v Aplikaci HiCare nebo na oficálním webu Huawei, v sekci Podpora “Informace o záruce ”
8. Jak uplatnit službu HUAWEI CARES?
a. Navštvite nás v Autorizovaném servisním centru Huawei. (které máte nejblíž a jejich přesnou adresu najdete v aplikaci HiCare nebo na Huawei.cz )
b. Pokud nemáte možnost navštívit nás osobně nebo je to pro vás pohodlnější, objednejte si přes Huawei infolinku na telefonním čísle: + 420 239 018 465 službu “Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů” kdy váš telefon vyzvedne kurýr.
9. Pokud využiji službu HUAWEI CARES, bude mít můj telefon i nadále záruku?
Ano, HUAWEI CARES nemá vliv na záruku zařízení.
10. Pokud se mi rozbije displej (s platnou zárukou HUAWEI CARES) a můj telefon má i další vady, jak tuto situaci bude Autorizované servisní středisko řešit?
Pokud jsou ostatní vady telefonu kryté zárukou, servisní centrum zažízení opraví záručně (bezplatně) a k opravě displeje využije vaši aktivovanou službu HUAWEI CARES, která zaručuje, že ji budete mít zdarma.
Pokud se další vady neslučují se záručními podmínkami, odstranění těchto vad bude provedeno nezáručně, dle platného ceníku servisního centra. K opravě displeje servis využije vaši aktivovanou službu HUAWEI CARES, která zaručuje, že ji budete mít zdarma.
11. Pokud bude obrazovka telefonu rozbita úmyslně, lze opravit zdarma v rámci HUAWEI CARES?
Toto není možné, záruka na displej HUAWEI CARES kryje pouze náhodné požkození, ne úmyslné.
12. Kryje HUAWEI CARES také rozbití skleněných zad telefonu?
Ano. Nicméně je třeba mít na paměti, že HUAWEI CARES lze v rámci platnosti využít pouze jednou.
Tedy například, pokud chcete uplatnit rozbitý displej i záda v rámci jedné reklamace, vyměníme vám zdarma oboje. Pokud máte rozbitá pouze záda a chcete uplatnit HUAWEI CARES, zdarma vám je vyměníme. Pokud byste chtěli při reklamaci uplatnit výměnu displeje přes HUAWEI CARES a až při další reklamaci výměnu sklěnených zad přes HUAWEI CARES, takto to bohužel není možné, pouze najednou.
13. Co není zahrnuto ve službě HUAWEI CARES?
Běžné opotřebení jako oděrky a škrábance nemají nárok na uplatnění záruky HUAWEI CARES.
14. Jak poznám, že se registruji pro získánízáruky ve správný čas?
Systém rozpozná, zda se vaše zařízení může registrovat. Pokud ano, umožní vám registraci dokončit.
15. Mám rozbitý displej telefonu, ale nemám HUAWEI CARES. Nechystáte nějakou jinou akci?
Ano, naši stávající zákazníci mohou využít Huawei Servisní dny a další skvělé akce, které pro ně nyní připravujeme. Pro více informací, navštivte naše oficiální stránky, sekci Podpora, sledujte nás na Facebooku a nebo kontaktujte naši zákaznickou podporu, kde vám poskynou všechny informace.
16. Proč nemám možnost záruky HUAWEI CARES, když jsem zakoupil telefon v přechozích měsících?
Snažíme se naším zákazníkům neustále přinášet nejlepší služby,pro stávající zákazníky máme připraveny jiné probíhající akce. Pro více informací, navštivte naše oficiální stránky, sekci Podpora, sledujte nás na Facebooku a nebo kontaktujte naši zákaznickou podporu, kde vám poskynou všechny informace.