nahoru

Kde mohu zboží reklamovat?

Odpověď: V případě, že zařízení nefunguje zcela korektně, je samozřejmě možné zboží reklamovat.

Pokud ho chcete mít co nejdříve zpět, doporučujeme využít autorizovaného servisu. Takto řešené reklamace jsou totiž zpravidla odbaveny rychleji než u prodejce – tedy u nás. Zda má zrovna výrobce vašeho výrobku zastoupení v České republice, včetně informace o adrese, na kterou zboží zasílat, najdete na této stránce.

Pokud výrobce české zastoupení nemá, nebo nechcete reklamaci řešit u prodejce, je možné zboží zaslat na adresu:

F-mobil – reklamace
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice

Zboží také můžete vrátit či reklamovat osobně na jakékoliv z našich poboček.

Máte dotaz?
Zeptejte se našich fajnšmekrů

Hledáte příslušenství pro telefon?

Nevíte, jaký máte model?

17

Zkušení specialisté
máme více než 17 let zkušeností

Autorizovaný prodejce
prodáváme zboží z oficiální české distribuce

Fakt rychlé dodání
zboží skladem posíláme do 24 hodin

7

F-Mobil prodejen
přijďte se poradit

Podělte se o své úlovky na Instagramu. Použijte #Fmobil Pochlubte se na Instagramu. Použijte F-mobil Podělte se se svým chytrým zařízením na Instagramu. Použijte #Fmobil Zobrazit profil