nahoru

Jak reklamovat zakoupené zboží?

Odpověď: Uveďte zboží do továrního nastavení a do balení vložte všechno originální příslušenství. Přiložte prosím také kopii dokladu o koupi. K zásilce je ještě potřeba připojit také vyplněný reklamační list s popsanou závadou.

Celý balík pak pošlete na adresu F-mobil – reklamace, Husovo náměstí 147, 341 01 Horažďovice. Reklamace je možné vyřídit také osobně na všech našich prodejnách.

Máte dotaz?
Zeptejte se našich fajnšmekrů

Hledáte příslušenství pro telefon?

Nevíte, jaký máte model?

17

Zkušení specialisté
máme více než 17 let zkušeností

Autorizovaný prodejce
prodáváme zboží z oficiální české distribuce

Fakt rychlé dodání
zboží skladem posíláme do 24 hodin

7

F-Mobil prodejen
přijďte se poradit

Podělte se o své úlovky na Instagramu. Použijte #Fmobil Pochlubte se na Instagramu. Použijte F-mobil Podělte se se svým chytrým zařízením na Instagramu. Použijte #Fmobil Zobrazit profil