V případě, že dojde k neúmyslnému poškrábání či roztržení fólie Screenshield po správné aplikaci na chráněný přístroj, Vám bude fólie vyměněna za novou.
Vaše otázky a naše odpovědi:
Kdy mohu zažádat o výměnu? V případě, že dojde k roztržení či neúmyslnému poškrábání fólie Screenshield v průběhu užívání Vašeho přístroje, Vám ji vyměníme za novou. V případě žádosti o výměnu zašlete před vlastním zasláním fólie informaci mailem na adresu reklamace@screenshield.cz společně s fotkou postiženého místa/fólie. Požadavek zaregistrujeme a v případě kladného vyřízení žádosti (uznání reklamace) zašleme e-mail s požadavkem na zaslání fólie. Více informací naleznete v reklamačním řádu společnosti Skinzone s.r.o.
Co mám udělat v případě uznání výměny? Zašlete nám poštou Vaši fólii nebo ji přineste osobně na adresu výrobce a provozovny: Skinzone s.r.o. V Zahrádkách 2756/5 193 00 Praha 3 Žižkov V případě zaslání nové fólie přepravní službou Vám bude účtován poplatek 50 Kč za dopravu nebo 90 Kč (50 Kč doprava a 40 Kč poplatek za dobírku). Využíváme služeb přepravní služby PPL.
Na co se záruka nevztahuje? Na chybně aplikované fólie se záruka nevztahuje. Chybná aplikace může způsobit odlepování fólie a to je způsobené nedodržením postupu (nevyčištění displeje přístroje, neumytí prstů před aplikací, následným nenastříkáním prstů aplikačním roztokem, špatné zarovnání fólie na displej, zašpinění fólie, fólie vám upadne na zem a zašpiní se, atp.). Je nutné přesně dodržovat zásady při instalaci.
Podělte se o své úlovky na Instagramu. Použijte #FmobilPochlubte se na Instagramu. Použijte F-mobilPodělte se se svým chytrým zařízením na Instagramu. Použijte #FmobilZobrazit profil