nahoru

50% sleva na výměnu displeje v rámci servisní kampaně Huawei Cares

  1. Jaké jsou výhody slevy na výměnu displeje v rámci servisní kampaně Huawei Cares?
    Pokud zákazník během kampaně navštíví vybrané autorizované servisní středisko Huawei, může získat slevu na výměnu displeje, na kterou se nevztahuje záruka, a ochrannou fólii zdarma.
  1. Abyste si novou obrazovku mohli vychutnat ještě déle, vyměníme také baterii ve Vašem telefonu (s výjimkou telefonů Huawei P20). Modely, které mají nárok na slevu na výměnu displeje:

    Mate 20 pro
    P20 Pro
    Nova 3
    P smart 2019
    Y7 PRIME 2018
    Mate 10 Pro
    P20
    NOVA
    P smart
    Y7 2019
    Mate 10 lite
    P10
    Y6 2019
    P10 lite
    Y7
    P8 lite 2017
    Y6 2018
    Y5 2018

  2. Jak dlouho trvá servisní kampaň, v rámci které získám slevu na výměnu displeje?
    15. srpna – 14. září 2019.
  3. Kde získám výměnu displeje se slevou?
    Navštivte autorizované servisní středisko Huawei.
    V případě potřeby zavolejte na zákaznickou linku, kde vám operátoři pomohou najít nejbližší autorizovaný servis.
  4. Kde přesně najdu autorizovaná střediska Huawei
    Níže jsou informace o autorizovaných servisních střediscích. Informace a přesné adresy najdete i v aplikaci HiCare, nebo na webových stránkách zákaznické podpory.
    Seznam adres autorizovaných servisních středisek:
    Název servisu Adresa Telefonní číslo
    Praha - Centrum zákaznických
    služeb HUAWEI
    Spálená 2121/22, Praha 1, 110
    00
    +420 731 701 133
    Praha - Značková prodejna HUAWEI Roztylská 2321/19, 148 00
    Praha 11
    +420 731 442 758
    Praha - Český servis Barrandova 409, 143 00, Praha
    12
    +420227204411
    Brno - Český servis Řípská 6, 627 00 Brno-Slatina, +420532140311
    Ostrava - Český servis Kolejní 570/1, 702 00
    Moravská Ostrava a Přívoz,
    +420596611040
    Děčín - Český servis U Plovárny 1262, 405 02,
    Děčín
    +420412514156
    Pardubice - Český servis Na Spravedlnosti 1533, 530 02,
    Pardubice
    +420467409417
    Plzeň - Huawei Pop Up Store* Olympia, Písecká 1, 326 00,
    Plzeň
    *Sběrný bod - Zařízení zde můžete
    ponechat k opravě a posléze si ho
    vyzvednout, bohužel není možná
    oprava na počkání.
    Ostrava - Huawei Pop Up Store* Avion, Rudná 114, 700 30,
    Ostrava
    *Sběrný bod - Zařízení zde můžete
    ponechat k opravě a posléze si ho
    vyzvednout, bohužel není možná
    oprava na počkání
    .
  5. Jak dlouho trvá výměna obrazovky?
    Při vyřizování reklamace dbáme na vysokou kvalitu a efektivitu a proto většinu servisních úkonů zpracujeme na počkání. Samozřejmě kapacity techniků do jisté míry
    omezené a v době promoakce může být zvýšený nárůst zakázek.
  6. Jak získat slevu na opravu displeje v rámci servisní kampaně?
    Přijďte do autorizovaného servisního střediska Huawei, kde Váš telefon opravíme.
    Není třeba se registrovat předem.
  7. Můžu přinést na opravu dvě, nebo více zařízení?
    Každý zákazník může uplatnit slevu na výměnu obrazovky pro 3 samostatně používané telefony.
  8. Proč se sleva vztahuje pouze na některé modely?
    Vybrané modely byly vybrány na základě poptávky zákazníků po opravě poškozených
    obrazovek telefonů.
  9. Co když má moje zařízení i jinou závadu než je rozbitý displej? Pokud mám například prasklý zadní kryt a tato porucha by ovlivnila výměnu displeje, musím nejprve nechat opravit zadní kryt?
    Ano, pokud by měl prasklý zadní kryt vliv na výměnu displeje, musí zákazník nechat opravit nejdříve ten.  Pokud prasklý zadní kryt výměnu displeje neovlivní, lze opravit pouze displej.
  10. Jakou zaplatím cenu za výměnu obrazovky a dalších částí telefonu?
    V celkové ceně bude zahrnutá sleva na výměnu obrazovky a případné další poplatky za
    nezáruční opravu dle platného ceníku servisního centra.
  11. Můžu si v servisním středisku koupit pouze displej?
    Ne, je zakázáno, aby zákazník, prodejce, nebo jakákoliv další strana koupila od servisního střediska pouze obrazovku. Kompletnívýměnu displeje provádí servisní technik společnosti Huawei.
  12. Poskytuje Huawei záruku na nový displej?
    Oprava zařízení v autorizovaném servisním středisku Huawei podléhá vysokým standardům, a proto autorizovaným servisním zásahem, zařízení získává pokračování standardní záruční doby produktu v souladu s legislativou.
  13. Kdy můžu očekávat další servisní kampaň Huawei?
    Našim zákazníkům chceme poskytovat to nejlepší. Uživatelům telefonů Huawei
    nabízíme širokou nabídku služeb. Pro více informací sledujte webové stránky.
  14. Pokud se kampaň, v rámci které nabízí Huawei slevu na výměnu displeje, překrývá s jinou kampaní, nebo Servisním dnem, kterou slevu získám?
    Během servisního dne můžete využít pro jeden přístroj pouze jeden typ slevy na opravu. Je na vás, zda uplatníte slevu v rámci servisní kampaně Huawei Cares, nebo Servisního dne, pokud je v nabídce výměna displeje.

Máte dotaz?
Zeptejte se našich fajnšmekrů

Hledáte příslušenství pro telefon?

Nevíte, jaký máte model?

17

Zkušení specialisté
máme více než 17 let zkušeností

Autorizovaný prodejce
prodáváme zboží z oficiální české distribuce

Fakt rychlé dodání
zboží skladem posíláme do 24 hodin

7

F-Mobil prodejen
přijďte se poradit

Podělte se o své úlovky na Instagramu. Použijte #Fmobil Pochlubte se na Instagramu. Použijte F-mobil Podělte se se svým chytrým zařízením na Instagramu. Použijte #Fmobil Zobrazit profil